Ik kan hier echt wel wat advies gebruiken. Dus ik heb een 2012 Chevy Impala LT FE2-ophanging. Ik heb het volgende vervangen op beide voorassen: fusees, onderste kogelgewrichten, wiellager, kabelboom van de snelheidssensor naar de hoofdkabelboom, stabilisatorstangverbindingen, binnenste en buitenste stuurkogels met nieuwe balgen, remklauwen, high performance rotors en remblokken. Ik heb de remmen meerdere keren ontlucht en dacht dat ik lucht miste, want als de auto uitstaat, bouwt hij een beetje druk op, maar zodra ik de auto start, zakt het rempedaal naar de vloer als ik erop druk. Dus ik nam aan dat het het membraan in de rembekrachtiger was, maar toen ik de hoofdremcilinder eraf haalde, zie ik het membraan niet zoals het op een model uit 2011 zit. Weet iemand hier iets over, of er iets anders is waar ik niet aan denk, of is er een terugslagklep die ik kan controleren? Ik ben naar de website van Chilton gegaan en heb een boek besteld, maar ze hebben mijn betaling verprutst en ik kan geen reparatiehandleiding voor iets vinden.
Hier zijn een paar foto's nadat ik de hoofdremcilinder heb verwijderd. Ik denk dat er op een model uit 2011 een membraan in die lege ruimte zit op de rembekrachtiger. Ik dacht dat het dat was dat lekte, maar ik kan een soort lucht horen als ik de rem indruk toen ik het allemaal had voordat ik het uit elkaar haalde en is er iets dat ik mis of heeft iemand een reparatiehandleiding voor een 12 Impala LT? Bedankt voor alle hulp die jullie kunnen bieden.