Impala Forums banner

Help alstublieft! Rempedaal zakt naar de vloer zodra ik de auto start en op het pedaal druk.

25K views 36 replies 11 participants last post by  Sammo1984  
#1 ·
Ik kan hier echt wel wat advies gebruiken. Dus ik heb een 2012 Chevy Impala LT FE2-ophanging. Ik heb het volgende vervangen op beide voorassen: fusees, onderste kogelgewrichten, wiellager, kabelboom van de snelheidssensor naar de hoofdkabelboom, stabilisatorstangverbindingen, binnenste en buitenste stuurkogels met nieuwe balgen, remklauwen, high performance rotors en remblokken. Ik heb de remmen meerdere keren ontlucht en dacht dat ik lucht miste, want als de auto uitstaat, bouwt hij een beetje druk op, maar zodra ik de auto start, zakt het rempedaal naar de vloer als ik erop druk. Dus ik nam aan dat het het membraan in de rembekrachtiger was, maar toen ik de hoofdremcilinder eraf haalde, zie ik het membraan niet zoals het op een model uit 2011 zit. Weet iemand hier iets over, of er iets anders is waar ik niet aan denk, of is er een terugslagklep die ik kan controleren? Ik ben naar de website van Chilton gegaan en heb een boek besteld, maar ze hebben mijn betaling verprutst en ik kan geen reparatiehandleiding voor iets vinden.
Image
Image
Image
Image
Hier zijn een paar foto's nadat ik de hoofdremcilinder heb verwijderd. Ik denk dat er op een model uit 2011 een membraan in die lege ruimte zit op de rembekrachtiger. Ik dacht dat het dat was dat lekte, maar ik kan een soort lucht horen als ik de rem indruk toen ik het allemaal had voordat ik het uit elkaar haalde en is er iets dat ik mis of heeft iemand een reparatiehandleiding voor een 12 Impala LT? Bedankt voor alle hulp die jullie kunnen bieden.

#3 ·
Wat was het niveau van de remvloeistof in het reservoir?
Raakt het rempedaal de vloer?
Er is ergens een hydraulisch probleem.
Ziet u bewijs van een lek?
U moet normaal gesproken de hele kit en het hele zootje opsporen op een remvloeistoflek nadat u het reservoir hebt gecontroleerd en een oppervlakkige ontluchting hebt uitgevoerd om te zien of er hydraulische druk kan worden opgebouwd.

#4 ·
Wat was het niveau van de remvloeistof in het reservoir?
Raakt het rempedaal de vloer?
Er is een hydraulisch probleem; ergens.
Ziet u enig bewijs van een lek?
U moet normaal gesproken de hele kit en caboodle troubleshooten op een remvloeistoflek nadat u het reservoir hebt gecontroleerd en een oppervlakkig ontluchten hebt gedaan om te zien of er hydraulische druk kan worden opgebouwd.
Oké, dus het reservoir was vol. Dus voordat ik de hoofdremcilinder van de rembekrachtiger haalde, had ik de remmen ontlucht, of dat dacht ik tenminste. Ik begon aan de achterste passagierskant en deed alle 4 de remmen met een slang en een fles alleen, waarschijnlijk 3 keer. Toen hielp een vriend me en gingen we twee keer rond. Ik voelde druk toen de auto uit stond, maar toen ik de auto startte en de rem indrukte, werd hij zacht. Ik zie nergens een vloeistoflek. De reden dat ik aan de bekrachtiger dacht, is omdat ik, als ik het pedaal indruk en het de vloer nadert, een kleine klik hoor en iets dat klinkt als een luchtstoot. Dus ik dacht dat het membraan een lek had, maar ik zie geen membraan in deze 2012.

#5 ·
Wat gebeurde er met de remvloeistof in het reservoir terwijl het ontluchten werd uitgevoerd?
Ontwikkelde zich er ĂĽberhaupt enige druk?

#6 ·
Wat gebeurde er met de remvloeistof in het reservoir terwijl het ontluchten werd uitgevoerd?
Ontwikkelde er zich ĂĽberhaupt druk?
Oh ja, sorry. Als ik het voertuig uitliet, voelde ik wel druk opbouwen via het pedaal, dat steeds moeilijker in te drukken werd. Ik kon ook de wielnaaf draaien en als iemand de remmen indrukte, stopte deze, dit is als de auto uit staat. Ik heb de wielen niet geprobeerd met de auto aan, omdat het pedaal dan die druk verliest en wegzakt. Toen ik de remmen ontluchtte, daalde het vloeistofpeil uiteraard omdat ik de klep opende, maar sinds het sluiten van alle kleppen is het vloeistofpeil hetzelfde gebleven.

#8 ·
Er is een procedure in het servicehandboek met betrekking tot de juiste manier om de ABS-remmen en de module te ontluchten.
Verwijst u naar het servicehandboek dat ik gisteren via Chilton heb gekocht, maar waar ik nog geen toegang toe heb omdat ze mijn aankoop niet kunnen vinden. LOL Ze hebben $35 van mijn PayPa Chilton gehaald, dat nu deel uitmaakt van Cengage, en het geld teruggetrokken, dus hopelijk heb ik vandaag toegang.

#17 ·
Sorry dat ik het nieuws moet brengen, maar voor die $35,00 had je het fabrieksservicemanual op een cd-rom van eBay kunnen pakken. Ik vertrouw Chiltons niet, te vereenvoudigd met te weinig details.
Echt waar, verdomme. Ik vond het servicehandboek op eBay en het was ongeveer $400, maar het waren de echte boeken. Ik ga nu op zoek naar een cd.

#10 · (Edited)
Alles wat je tot nu toe hebt gedaan ... om luchtbellen in het systeem te controleren of te elimineren, ... overwogen. ✔︎ En, ... het gedrag van het "Pedal" ... voor - tijdens - na ... het ontluchten van de remmen, ... overwogen. ✔︎ Het probleem dat je daar hebt, lijkt geïsoleerd te zijn bij de hoofdcilinder. De belangrijkste hydraulische afdichting van de hoofdcilinder. ................................... Waar anderen je misschien adviseren om "een revisieset erin te gooien!" ... Ik doe die suggestie nooit aan iemand. Niet met hoofdremcilinders. ✔︎ Nieuwe meester. Ontlucht hem op de werkbank voordat je hem installeert. Dan ... het hele systeem ontluchten volgens Hoyle. Gebruik alleen goedgekeurde, verse, schone remvloeistof uit een ongeopende verpakking. Succes. "In het algemeen, wanneer je een met ABS uitgerust voertuig ontlucht, doe je dat precies zoals je dat bij elk ander voertuig zou doen - "Pomp" het pedaal op om het systeem onder druk te zetten, ... VASTHOUDEN, ... Open een ontluchter, ... Handhaaf constante druk op het pedaal terwijl het daalt met de ontluchter open. Sluit de ontluchter en herhaal." -- J.Walker Jr. / Team Walker

#11 ·
Ik heb dit al eerder meegemaakt, helaas als er lucht boven het ABS-systeem komt en er geen manier is om die lucht kwijt te raken zonder dat deze door het ABS-systeem gaat, is het waarschijnlijk het beste om een gekwalificeerde monteur het te laten doen. Dat mag echter niet leiden tot een volledige remstoring, als er lucht in de ABS komt, krijg je hoogstwaarschijnlijk sponsachtige remmen, nog steeds een echt probleem, maar ze zouden in ieder geval enigszins werken.

Dus ik denk dat de stang of pen van uw rembekrachtiger niet goed is uitgelijnd met de zuiger van de hoofdremcilinder.
Dat is een beetje lastig, om ervoor te zorgen dat die stang wordt uitgelijnd als u de hoofdremcilinder installeert.
Als deze niet goed is uitgelijnd, kan deze de zuiger van de hoofdremcilinder niet induwen, maar gaat deze in plaats daarvan in de ruimte ernaast en heeft u geen remmen.
Dit is er nog een waarbij het misschien het beste is om een gekwalificeerde monteur te betalen, hoewel het niet zo erg is als de lucht in de ABS. In de meeste gevallen zou het zichzelf moeten uitlijnen, maar het is nog steeds altijd een goed idee om goed te kijken als de hoofdremcilinder op zijn plaats komt, om er zeker van te zijn dat die stang goed is uitgelijnd voordat u die opening afdicht en de moeren op de bouten vastdraait die alles vasthouden.

U kunt proberen de hoofdremcilinder gedeeltelijk te verwijderen, u kunt mogelijk gewoon de bouten/moeren losdraaien/verwijderen die hem op de rembekrachtiger houden en hem gedeeltelijk naar buiten bewegen terwijl u daarin kijkt om de positie van die stang te inspecteren, een zaklamp kan helpen en hopelijk hoeft u geen remleidingen los te koppelen.

#12 · (Edited)
Hoofdcilinder. Hoofdcilinder. Je kan het! Hoofdcilinder. Hoofdcilinder. Je kan het! AutoZone heeft ze overal! Ze hebben ze allemaal, die goede oude jongens gebruiken voor de race. Ze hebben ze, net als die van jou, ... al gerepareerd; en klaar om te gaan. Plus, ... Ze hebben ze, die ieders kont schuurden toen het merk uit MoTown vertrok, ... als je begrijpt wat ik bedoel? Het maakt geen enkel verschil, ... welke je kiest. Elk van hen is beter dan wat je vasthoudt. Heb je niet al alles vervangen wat je los kon krijgen op die baby?

#13 ·
"Hoofdcilinder. Hoofdcilinder.
Je kan het!
Hoofdcilinder. Hoofdcilinder.
Je kan het!"

AutoZone heeft ze overal!
Ze hebben ze allemaal, die goede oude jongens gebruiken voor racen.
Ze hebben ze allemaal, net als die van jou, ... al gerepareerd; en klaar om te gaan.
Plus, ...
Ze hebben ze allemaal, die iedereen's kont hebben geschuurd toen het merk uit MoTown vertrok, ... als je begrijpt wat ik bedoel?
Het maakt geen enkel verschil, ... welke je kiest.
Elk van hen is beter dan wat je vasthoudt.
Heb je niet al alles vervangen wat je los kon krijgen op die baby? View attachment 165129
Nog niet, maar het lijkt erop dat ik begonnen ben. Ik wil niet de man zijn die zomaar elk onderdeel vervangt omdat ik onwetend ben, maar ik vind het niet erg om de man te zijn die alles vervangt omdat het makkelijker is dan 10 jaar vuil van het onderdeel te poetsen. 🤣.

#14 ·
Dus een kleine update tot nu toe. Ik heb de hoofdremcilinder verwijderd, maar zal deze later deze week daadwerkelijk vervangen. Ik wilde eerst gewoon even kijken of de rembekrachtiger er slecht uitzag. Toen ik daar was, had hij niet het membraan zoals eerdere modellen, dus zonder de rembekrachtiger te verwijderen heb ik geen idee of hij slecht is. Ik ga wat foto's en een video toevoegen als het me lukt. De reden voor de video is vanwege iets wat iemand zei over de zuiger die de hoofdremcilinder niet goed raakt. Maar als ik rem met de knuppel erin en in de aandrijving, stopt de linker as en de rechterkant niet, ik denk niet dat dit zou gebeuren als het de zuiger op de rembekrachtiger is. Ik ben niet bang om welk onderdeel dan ook te vervangen, maar op dit moment, wetende wat het is, denk ik dat ik een man met een goede computer met de ABS-functie naar het huis laat komen om het probleem te diagnosticeren, zodat ik het kan oplossen.

#19 ·
Ik vind het moeilijk te geloven dat op de een of andere manier uw rembekrachtiger of hoofdcilinder faalde, precies op het moment dat u andere onderdelen van de auto verving. Ik heb het gevoel dat dit een voorbeeld is van Occams Razor. U heeft nieuwe remklauwen gemonteerd en waarschijnlijk lucht in het systeem gebracht die er voorheen niet was. De bekrachtiger werkte voordat u dit werk deed, dus de afwezigheid van een afdichting/diafragma zal niet het probleem zijn, toch? Ik zou zeggen dat u iemand moet laten komen die de ABS-purge met een computer kan activeren en de remmen opnieuw kan ontluchten. Als u echt problemen heeft om het te ontluchten, kunt u proberen een Mityvac-handpomp te gebruiken om te helpen. Zorg ervoor dat er geen luchtbellen in de slang zitten.

Ter informatie, dit is de ontluchtingsprocedure:
  1. VOORZICHTIG
    Voorzichtig
    De automatische ontluchtingsprocedure kan op elk moment tijdens het proces worden beëindigd door op de EXIT-knop te drukken. Er worden geen verdere prompts van de scantool met betrekking tot de automatische ontluchtingsprocedure gegeven. Na het verlaten van de ontluchtingsprocedure, de ontluchtdruk verminderen en de ontluchtingsapparatuur loskoppelen volgens de instructies van de fabrikant. Als de druk niet correct wordt verminderd, kan er remvloeistof worden gemorst, wat schade aan onderdelen en gelakte oppervlakken kan veroorzaken.

Til het voertuig op en ondersteun het.

2. Verwijder de band- en wielassemblages.

3. Inspecteer het remsysteem op lekken en visuele schade.

4. Laat het voertuig zakken.

5. Bereid de remontluchtingsapparatuur en het voertuig voor op een drukontluchting van het hydraulische basisremsysteem.

6. Controleer de laadtoestand van de accu.

7. Installeer een scantool.

8. Zet het contact AAN, met de motor UIT.

9. Voer met de scantool de volgende stappen uit:

1. Selecteer Diagnostiek

2. Selecteer de juiste voertuiginformatie

3. Selecteer Chassis

4. Selecteer Electronic Brake Control Module (EBCM)

5. Selecteer Speciale functies

6. Selecteer Geautomatiseerd ontluchten

10. Til het voertuig op en ondersteun het met een assistent klaar.

11. OPMERKING
    Opmerking

• Trap het rempedaal in wanneer u daartoe wordt geĂŻnstrueerd, met matige inspanning.

• Zorg ervoor dat het pedaal ingetrapt blijft totdat u van de scantool de instructie krijgt om het los te laten.

• Overschrijd de tijdsperiode die de scantool toestaat voor het openen van de ontluchtingsventielen niet.

• De ontluchtingsvolgorde voor elke hoek is als volgt:

• Links voor

• Rechts voor

• Rechts achter

• Links achter

Voer de geautomatiseerde ontluchtingsprocedure uit zoals geĂŻnstrueerd door de scantool.

12. Als de geautomatiseerde ontluchtingsprocedure wordt afgebroken, bestaat er een storing.

13. Druk na voltooiing van de geautomatiseerde ontluchtingsprocedure het rempedaal in en houd het ingedrukt om de stevigheid van het pedaal te controleren.

14. Als het rempedaal sponsachtig aanvoelt, herhaal dan de ontluchtingsprocedure volledig.

15. Verwijder de scantool.

16. Installeer de band- en wielassemblages.

17. Laat het voertuig zakken.

18. Pas het remvloeistofpeil aan.

19. Test het voertuig op de weg en bevestig tegelijkertijd dat het rempedaal hoog en stevig blijft.

#20 ·
Er zijn een paar dingen die je zou moeten hebben om aan remvloeistof te werken.
Een daarvan is handig.
Vooral ... als je een remvloeistofwisseling uitvoert zonder de hoofdremcilinder te vervangen.
Het leegzuigen van het MC-reservoir met "oude" vloeistof is een fluitje van een cent met een van deze.
Bekend bij de meeste monteurs als: "'Lil-babies Booger Sucker's" ... een oorspuit is een handig hulpmiddel om vloeistof uit de MC te zuigen ... het doorspoelen van carburateurpassages, het spuiten van reinigers op dingen.

Als je het gebruikt om carburateurs schoon te maken of gasklephuizen te douchen met carburateurreiniger, zal het zijn werk doen.
Maar ... carburateurreiniger doet iets met de elasticiteit van de balg; waardoor deze achteraf onbruikbaar wordt.
Image

#21 ·
Ik kan hier echt wel wat advies gebruiken. Ik heb dus een Chevy Impala LT FE2-ophanging uit 2012. Ik heb het volgende vervangen aan beide voorassen: fusees, onderste kogelgewrichten, wiellager, kabelboom van de snelheidssensor naar de hoofdkabelboom, stabilisatorstang-bus, binnenste en buitenste stuurstangen met nieuwe balgen, remklauwen, high-performance rotors en remblokken. Ik heb de remmen meerdere keren ontlucht en dacht dat ik lucht miste, want als de auto uitstaat, bouwt hij een beetje druk op, maar zodra ik de auto start, zakt het rempedaal naar de vloer als ik erop druk. Dus ik nam aan dat het het membraan in de rembekrachtiger was, maar toen ik de hoofdremcilinder eraf haalde, zie ik het membraan niet zoals het op een model uit 2011 zit. Weet iemand hier iets over, of is er iets anders waar ik niet aan denk, of is er een terugslagklep die ik kan controleren? Ik ging naar de website van Chilton en bestelde een boek, maar ze hebben mijn betaling verprutst en ik kan geen reparatiehandleiding voor iets vinden. View attachment 165113 View attachment 165114 View attachment 165115 View attachment 165116
Hier zijn een paar foto's nadat ik de hoofdremcilinder heb verwijderd. Ik denk dat er op een model uit 2011 een membraan in die lege ruimte op de rembekrachtiger zit. Ik dacht dat het dat was dat lekte, maar ik kan een soort lucht horen als ik de rem indruk toen ik hem had voordat ik hem uit elkaar haalde, en mis ik iets of heeft iemand een reparatiehandleiding voor een 12 Impala LT? Bedankt voor alle hulp die jullie kunnen bieden.

#25 ·
Even een gedachte, heb je de nieuwe remklauwen aan de juiste kanten geplaatst?
Ja, daar ben ik zeker van, want ik heb binnen een week twee verschillende remklauwen ter garantie moeten inleveren en heb de auto nog niet eens op de weg gehad. Meestal koop ik mijn onderdelen online, maar ik kocht mijn remklauwen bij O'Reilly's met levenslange garantie, maar de ontluchtingsventielen waren verschrikkelijk, dus de eerste brak in de remklauw, de volgende was schroefdraad zoals zijwaarts, dus er lekte lucht rond. Dat is de laatste keer dat ik remklauwen van O'Reilly's koop, dat is zeker.

#24 ·
Ontlucht een gloednieuwe hoofdcilinder.
Kijk in je enorme verzameling absoluut nutteloze Phillips- of kruiskopschroevendraaiers en pak een nieuwe rekrute.
Activeer de slijper.
Hier is onze ontluchtingsgereedschap.
Teflon™-wikkelschroeven.
Getapete schroeven helpen bij het afdichten/ontluchten van nieuwe MC-poorten tijdens het primen van de nieuwe MC.
Nieuwe remvloeistof.
Veel.
Image

• Like
Reactions: Wesley Wideman
#26 ·
Even een update over waar ik sta met de Impala. Ik dacht dat ik hem vorige week op de weg zou hebben, maar de remmen maakten me gewoon gek. Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van waarom het probleem dat ik heb er ĂĽberhaupt is, want toen ik de auto de garage in bracht, werkten de remmen, tenminste, ze stopten mijn auto. Maar toch, ik heb elke remklep gehad, ik heb een pneumatische ontluchter gebruikt, ik heb de zwaartekracht gebruikt, maar ik heb alles gedaan behalve de hoofdremcilinder op de bank ontluchten, wat ik nu ga doen, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het probleem heb vastgesteld en ik wil dat jullie allemaal meedenken of jullie denken dat dit klopt.

Dus ik merkte dat toen ik mijn auto stationair liet draaien, want voor een van de ontluchtingen besloot ik de auto aan te zetten, in de veronderstelling dat dat zou helpen. Nou ja, ik merkte dat er wat gesputter in de motor was. Het was niet... het klonk niet meer normaal. Nou ja, ik dacht gewoon dat de computer zich misschien gewoon moest, weet je, opnieuw kalibreren of zo, dus ik maakte me er niet al te veel zorgen over, terwijl het remprobleem aanhield met het pedaal dat naar de vloer zakte. Nou ja, ik kwam toevallig een klein filmpje tegen van een man die het had over brandstofafstelwaarden en ik ben niet erg slim met auto's, ik wist niet dat al die dingen met elkaar verbonden waren, ben erover gaan lezen en besefte dat de rembekrachtiger zijn lucht krijgt of zijn lucht in de motor brengt tot aan de luchtinlaat. Dus ik denk, oké, wat betekent dat? Nou ja, ik haalde mijn kleine computer tevoorschijn, mijn goedkope kleine, en opende het diagram van de korte brandstofafstelwaarden op bank één en twee en ik kon daadwerkelijk de rem intrappen en zolang ik de rem intrappte, kon ik daadwerkelijk de lijn zien oplopen van ongeveer -2 naar +2 helemaal tot 28 en zodra ik de rem losliet of de rem gewoon tot de vloer intrappte, ging dat getal weer omlaag en stabiliseerde het zich weer op de plek waar het normaal naartoe gaat of normaal is. Dus dat betekent dat in plaats van dat de lucht in de rembekrachtiger wordt gehouden, deze in de luchtinlaat in de brandstofinjectie gaat, toch? Nou ja, toen ik het verhaal aan een monteur vertelde die ik in de winkel tegenkwam, maakte hij mijn zin af en zei dat dat het was. Dus ik ben me nu aan het klaarmaken om een druktest op het systeem uit te voeren om te zien of de bekrachtiger het wel of niet vasthoudt. Maar goed, ik had niet verwacht vandaag nog eens $150 aan het auto-onderdeel te moeten betalen, maar leuk, leuk.

Trouwens, weet iemand of ik een rembekrachtiger van een 2011 Chevy Impala kan gebruiken en op mijn 2012 Chevy Impala kan zetten?

#27 ·
Het lijkt erop dat het in feite verschillende onderdeelnummers zijn van 2011 tot 2012. Je kunt alles gebruiken van 2012-2013 of de 2014-2016 impala limited. Voor onderdeelreferenties gebruik ik bijna altijd rockauto.com. Je kunt je auto zoeken en het onderdeel vinden dat je zoekt, klik dan op het onderdeelnummer (blauwe hyperlink met de tekst "kopersgids" als je erover zweeft) en het laat je zien met welke voertuigen het compatibel is.

Klinkt alsof het membraan in de rembekrachtiger slecht is. Wanneer je het pedaal bedient, mag je geen lucht in de motor brengen, aangezien deze altijd onder vacuĂĽm moet staan. Vreemd dat het kapot ging net toen je de remmen verving. Ik veronderstel dat al het primen/ontluchten ervoor kan hebben gezorgd dat het kapot ging. Beter nu dan wanneer je over de weg rijdt, neem ik aan.

#28 · (Edited)
Ik denk dat je helemaal geen last hebt van bellen en grote luchtzakken na al het ontluchten van de remmen. Ik vermoed sterk de hoofdhydraulische afdichting van de hoofdremcilinder. De belangrijkste die de remvloeistof ... UIT ... moet pompen, zodat vloeistof van het reservoir in het systeem kan komen, ... Maar ... NOOIT ... in de tegenovergestelde richting, waardoor hydraulische druk VERLIES ontstaat.

Als remvloeistof onder druk langs de hoofdhydraulische afdichting sijpelt, .... na het spoelen en ontluchten ... waardoor het pedaal weinig tot geen weerstand heeft als de druk wegvalt. De hoofdremcilinder is slecht.

""Dus dat betekent dat in plaats van de lucht die in de rembekrachtiger wordt gehouden, deze in de luchtinlaat in de brandstofinjectie gaat, toch?""

NEE
. Abb-so-freakin'-loot-leee, ... NIET!
Fout.
Image
Image

#29 · (Edited)
""Dus dat betekent dat in plaats van dat de lucht in de rembekrachtiger wordt gehouden, deze in de luchtinlaat in de brandstofinjectie gaat, toch?""

NEE
. Abb-so-freakin'-loot-leee, ... NIET!
Fout.
Dus als de rembekrachtiger een lek heeft in het membraan, kan er absoluut lucht in de luchtinlaat komen. We hebben het over de rembekrachtiger, niet over de hoofdremcilinder. Misschien moet je meer onderzoek doen voordat je iemand vertelt dat ze "
Abb-so-freakin'-loot-leee, ... NIET! Fout."

Hier is een artikel dat uitlegt hoe de rembekrachtiger werkt en wat er gebeurt als deze defect raakt:
Als je het niet wilt openen, lees dan dit fragment:
"Een gescheurd membraan laat ook atmosferische druk in het inlaatspruitstuk komen. Dit veroorzaakt een vacuümlek en zorgt ervoor dat het brandstof/luchtmengsel armer wordt. Afgezien van hard remmen, is een ander symptoom een ​​misfire van de motor bij stationair toerental, wanneer we het rempedaal indrukken."

Ik denk dat je op de goede weg bent met de rembekrachtiger. Vaak gaat een bekrachtiger kapot door een lekkende hoofdremcilinder (remvloeistof tast het membraan aan), dus ik zou dubbel controleren of deze niet lekt.

#30 ·
Deze kerel heeft een hoofdremcilinder nodig.
Er komt GEEN LUCHT in de BRANDSTOFINJECTIE.
Verhelder dit voordat je een probleem maakt met iemand die probeert deze meneer te helpen.

Manifold Vacuum bedient de Booster.
Lucht wordt in de verbrandingskamers van de motor gezogen.
Brandstof wordt in de cilinders geĂŻnjecteerd.
Er komt geen lucht in de BRANDSTOFINJECTIE.
Sluit alles aan wat je wilt en dat wordt bediend door Manifold Vacuum.
LUCHT komt NIET in BRANDSTOFINJECTIE.

De heer Wideman is het lid dat instructie en assistentie nodig heeft.
Deze thread begon met hem die zei: Pedaal ging naar de VLOER.

Rempedaal naar de vloer.
Pedaal naar de vloer?

Help meneer Wideman met zijn hoofdremcilinderprobleem.
Nadat hij wat hydraulische druk in het remsysteem heeft, zou het een goed moment zijn om het remmen met behulp van manifold vacuum ter sprake te brengen.
Eens???

• Like
#31 ·
Oké... Ik denk dat als je zo technisch wilt zijn en niet echt probeert te begrijpen wat hij zegt, dan ja, heb je gelijk. Er komt geen lucht in de brandstofinjectie. Het was duidelijk niet correct geformuleerd, maar hij probeert te begrijpen waarom de brandstoftrim wordt gewijzigd door de pedaalbediening. Begrijpende dat, het IS omdat er ongereguleerde lucht de inlaat binnenkomt van de vacuümbooster. Ik ben hier niet om te discussiëren of hij mogelijk ook een hoofdremcilinder nodig heeft. Ik denk dat dat zeer waarschijnlijk is, en waarschijnlijk de oorzaak was van het defect raken van de rembekrachtiger (zoals ik in mijn bericht al zei). Ik beantwoordde gewoon zijn vraag over zijn brandstoftrim-observaties en jij leidde hem ertoe te denken dat er niets mis is met de rembekrachtiger, terwijl dat hoogstwaarschijnlijk wel zo is.

#32 · (Edited)
Precies.
Precies goed.
Ik hou van je stijl.
Ik was niet van plan iemand te misleiden over de rembekrachtiger.
Degene die ik hem zou laten installeren, zit vast aan de nieuwe hoofdremcilinder.

Als iemand me op mijn schouder zou tikken en zou vragen wat te doen, zou ik misschien zeggen: laten we kits proberen.
In het forum zal ik nooit kits aanbevelen.
Remmen zijn geen grap!

• Like
#33 ·
HĂ© jongens, het spijt me heel erg dat ik niet op tijd heb gereageerd. Ik heb te maken gehad met persoonlijke shit, hetzij met mijn gezondheid, hetzij met de gezondheid van mijn naaste familie. Ik ben pas 38 en ben het zat om te zien hoe mijn naaste mensen oud worden of sterven. Hoe dan ook, ik waardeer ieders opmerkingen en gedetailleerde foto's enorm. Zelfs als jullie het niet met elkaar eens zijn, is het op de een of andere manier allemaal nuttig voor iemand met weinig kennis, hoewel mijn kennisniveau aanzienlijk toeneemt met al het lezen en proberen. Dus geen belediging voor wie dan ook, maar ik ben meer geneigd om het woord van reubenswinks te volgen omdat hij in het verleden behulpzaam is geweest. Ik heb de nieuwe/gebruikte rembekrachtiger met garantie op het voertuig. Ik verloor op geen enkel moment vloeistof, tenzij ik een ontluchtingsventiel opende. Ik sluit vanavond alles weer aan. Om toegang te krijgen tot de rembekrachtiger moest ik dus het inlaatspruitstuk verwijderen. Er was gewoon geen andere manier voor mij om erachter te komen hoe ik het moest doen zonder dat te doen. Terwijl ik daar bezig was, heb ik het bovenste spruitstuk dat van het voertuig loskomt schoongemaakt en daarna heb ik de klepstoters schoongemaakt op degenen met gesloten klepstoters. Ik plaats nu een nieuwe pakking. Hier zijn een paar foto's. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden, zelfs als ik weer onderweg ben of tegen een andere hersenkraker aanloop. LOL Nogmaals bedankt jongens.
Image
Image
Image
Image

#34 ·
HĂ© jongens, het spijt me heel erg dat ik niet op tijd heb gereageerd. Ik heb te maken gehad met persoonlijke shit, hetzij met mijn gezondheid of de gezondheid van mijn naaste familie. Ik ben pas 38 en ben het zat om mijn naaste mensen oud te zien worden of te sterven. Hoe dan ook, ik waardeer ieders opmerkingen en gedetailleerde foto's enorm. Zelfs als jullie het niet met elkaar eens zijn, is het allemaal op de een of andere manier nuttig voor iemand met weinig kennis, hoewel mijn kennisniveau aanzienlijk toeneemt met al het lezen en proberen. Dus geen belediging voor wie dan ook, maar ik ben meer geneigd om het woord van reubenswinks te volgen omdat hij in het verleden behulpzaam is geweest. Ik heb de nieuwe/gebruikte rembekrachtiger met garantie op het voertuig. Ik verloor op geen enkel moment vloeistof, tenzij ik een ontluchtingsventiel opende. Ik sluit vanavond alles weer aan. Om toegang te krijgen tot de rembekrachtiger moest ik dus het inlaatspruitstuk verwijderen. Er was gewoon geen andere manier voor mij om erachter te komen hoe ik het moest doen zonder dat te doen. Terwijl ik daar bezig was, heb ik het bovenste spruitstuk dat van het voertuig loskomt schoongemaakt en daarna heb ik de klepstoters schoongemaakt op degenen met gesloten klepstoters. Ik plaats nu een nieuwe pakking. Hier zijn wat foto's. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden, zelfs als ik weer onderweg ben of tegen een andere hersenkraker aanloop. LOL Bedankt nogmaals jongens. View attachment 165308 View attachment 165310 View attachment 165311 View attachment 165312
Dus, wat is er gebeurd met de impala? Met de remsituatie?