Hallo allemaal, ik probeer iets uit te zoeken. Ik heb al ongeveer 2 of 3 jaar last van dit probleem. Mijn auto ging in de noodloop met de code u0101, dus ik bracht hem naar een transmissiewerkplaats. Ze repareerden het in één dag en een maand later ging hij weer in de noodloop en bleef een tijdje in de noodloop. Ik bleef wel met de auto rijden en bracht hem uiteindelijk terug naar een transmissiewerkplaats en ze vertelden me dat ik de TCM moest vervangen. Daar heb ik $1.600 voor betaald. Ze hadden mijn auto een week lang, ik kreeg hem op vrijdag terug en de code verscheen op zaterdag weer. Er was een garantie van een jaar op de TCM. Maar ze vertelden me toen ik hem maandag terugbracht dat het niet de TCM was en dat het iets anders in de transmissie was. Dus de auto zat in de noodloop. Uiteindelijk heb ik mijn transmissie laten reviseren voor $3.000. Toen hij hem reviseerde, zei hij dat de TCM kapot was omdat er geen communicatie was. Hij verving de TCM en nu staat de auto nog steeds in de noodloop. Toen ik weer contact met hem opnam, zei hij dat ik een nieuwe TCM-connector/pigtail nodig heb. Na Chevrolet te hebben gebeld om een onderdeelnummer of iets dergelijks te vinden, konden ze er geen vinden die alleen dat onderdeel verkocht, dus ik ben nu aan het kijken of ik het op een autosloperij of op eBay kan vinden, maar weet iemand welke bouwjaren uitwisselbaar zijn en of ze ook met hetzelfde probleem te maken hebben gehad? Ik neem aan dat het de stekker is, want toen ik hem zelf in de auto duwde, werkte hij, maar nu werkt hij niet meer. Het is een 2014 Impala LT 6T70 Gen 2. Kan iemand me in de juiste richting wijzen?