Is er een toegangspaneel voor de brandstofpomp in de 8e generatie, zoals in de 7e generatie?
Fout!Nee.
Ik ben het eens. Mijn 02 Impala's hebben het. Maar niet mijn 07 en ook niet mijn 2013.Dat is een Pontiac. Vroege W-Body ja... Vroege Gen 8 Chevy W-Body NEE...
Dat is verleidelijk, maar ik vraag me af of het is verwijderd vanwege een veiligheidsprobleem in plaats van kostenbesparingen. Ik zou graag de inside scoop erover willen hebbenOndernemende eigenaren kunnen het terug toevoegen met een paar vreemde onderdelen en een Dremel. Er zijn nog veel meer voorbeelden...
Geen probleem. En bedankt voor de update.Ik corrigeer me... De vorm en de setting voor de uitsparing zijn er, maar er is vulmiddel over het gebied gesmeerd...
Ik veronderstel dat als men zich daartoe geneigd voelt, men de fabrieksafdekking zou kunnen snijden en gebruiken om dit te laten gebeuren. Waarschijnlijk niet iets wat ik zou willen doen.
Dus ik corrigeer me en bied mijn excuses aan voor het doen van algemene uitspraken over een rig die 11 jaar in productie was met een grote revisie van de aandrijflijn in het midden van de productie. Toen ik mijn stereo-installatie installeerde, was ik meer bezig met het netjes routeren en wegwerken van bedrading en keek ik slechts vluchtig naar de plek waar de uitsparing zich bevindt. Ik heb er eigenlijk geen seconde over nagedacht...
Er was een Duitse VW-directeur die hier in de VS in deze kwestie werd vastgehouden en het grootste deel van 2017 in de gevangenis doorbracht. Hij zou eind vorig jaar vrijkomen, maar ik heb geen updates over het verhaal gezien.De ophef over VW die meerdere brandstofkaarten gebruikte, afhankelijk van de rijomstandigheden, was de toezichthouders die hun spieren lieten zien.
Jonge jonge. Dat is ruwer dan cobb.View attachment 165462 Het kan gedaan worden. 13 impala. Het is aan de voorkant van de ovaal. Ik ging voorzichtig te werk met een metaalzaag om de vonken tot een minimum te beperken. Ik ben in het Midwesten, dus niets schroeft los zoals het zou moeten.